SORPRESA!!

Avui dematí me n'he endut una bona sorpresa per part dels alumnes i pares presents.
De bon principi pensava que havia perdut tot el meu grup perquè no els trobava enlloc, a part que no portava les ulleres de veure-hi perquè les havia deixades a casa, tampoc no eren ni a la fila ni al pati,...
Quan m'he disposat a pujar a l'aula, pensant que ja haurien pujat, han sortit tots d'allà on s'amagaven i m'han entregat un regal preciós: Un maletí molt original que serà el meu portaobjectes del proper curs, segur! i un sobre amb les seves dedicatòries.
M'ha encantant la sopresa, l'alegria i, sobretot, el detallasso.
Quan un no s'espera aquestes coses i veu que hi participa ben bé tota la classe, l'omple de satisfacció.
Moltíssimes gràcies a tots i a totes per pensar amb mi. Jo, sens dubte, no podré deixar de pensar amb tots voltros.
Mateu.

Comentaris